15 مهر 1403
logo

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم

دانشگاه علوم پزشکی تهران

معرفی رئیس امور اداری :

          نام: بهناز

        نام خانوادگی: افشاری

        سمت: رئیس امور اداری

        مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت دولتی

        آدرس: بزرگراه چمران- بزرگراه جلال آل احمد- جنب دانشکده علوم اجتماعی- پلاک10- پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم- طبقه همکف- اتاق 018

        تلفن تماس: 99-88631298  داخلی: 018

        تلفن مستقیم: 88220077

 

شرح وظایف:

  • نظارت بر حسن انجام امور کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی
  • نظارت بر حسن انجام امور بانک های اطلاعاتی و تهیه آمارهای پرسنلی
  • بررسی و پیگیری  نامه‌های ارجاع شده به واحد مربوطه
  • بررسی و رسیدگی به امور حضو و غیاب، عملکرد و ترفیعات
  • گردآوری قوانین و مقررات کارکنان و اعضاء هیات علمی
  •  فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان از طریق اجرای مقررات و بخشنامه های مربوطه به منظور ارتقاء رفاه کارکنان،ارتقای بهره وری و توانمندسازی ارتقاء سطح معلومات اداری 

کارگزینی 

     هیأت علمی:

  •  تهیه پیشنویس های کارگزینی اعم از انتقال، مأموریت، بازنشستگی، ترفیع، ارتقاء، جذب و نظیر آن
  • بررسی پرونده اعضاء هیأت علمی جهت تهیه ترفیع پایه تشویقی
  • انجام امور مربوط به قراردادهای تمام وقت جغرافیایی، تعهدات خدمت، مأموریت آموزشی 
  • تهیه اطلاعات و آمارهای ماهانه و سالانه اعضاء هیأت علمی

     غیر هیأت علمی:

  • تهیه پیشنویس های انتقال، مأموریت، مرخصی بدون حقوق، برقراری حق عائله مندی و اولاد و نظیر آن طبق دستور مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات.
  • رسیدگی به پیشنهاد و تقاضاهای واصله مربوط به امور جذب، تبدیل وضعیت، تمدید قرارداد و نظیر آن.
  • بررسی و انجام پیشنهاد های انتصاب، انتقال کارکنان به سایر واحدها با رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری.
  • تهیه و نگهداری آمار پست های بلاتصدی به تفکیک واحدهای تابعه پژوهشگاه و بروز رسانی تشکیلات سازمانی.
  • همکاری جهت تهیه صورتجلسه های و صدور احکام پرسنلی مربوط به ارتقاء طبقه و رتیه شغلی و نظیر آن.
  • تهیه اطلاعات و آمارهای ماهانه و سالانه کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی.

اداره رفاه و تعاون پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

شرح وظایف

  1. پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اولویت های رفاهی آنان و اقدام در مورد تامین نیازهای مربوطه
  2. انجام امور مربوط به ثبت نام اینترنتی، حذف و اضافه بیمه شدگان بیمه درمان تکمیلی تمامی کارکنان پژوهشگاه
  3. پیگیری، برنامه ریزی و انجام امور مربوط به توسعه تسهیلات اقامتی پژوهشگاه
  4. اطلاع رسانی سهمیه بندی و ثبت نام متقاضیان به منظور استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه 
  5. انجام مکاتبات مربوط به پرداخت تسهیلات نقدی به کارکنان و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه
  6. انجام مکاتبات مربوط به برقراری کمک هزینه عائله مندی و اولاد کارکنان پژوهشگاه
  7. انجام مکاتبات مربوط به پرداخت کمک هزینه فوت و ازدواج کارکنان و تمامی اعضای هیئت علمی پژوهشگاه؛
  8. انجام مکاتبات مربوط به پرداخت جوایز شاگردان ممتاز کارکنان پژوهشگاه

آموزش ضمن خدمت

ارزشیابی کارکنان

لینک های مفید 

 

 

Enter your desired term to search
Theme settings