19 شهریور 1403
logo

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم

دانشگاه علوم پزشکی تهران

کارگاه مقدماتی بیوبانک و اصول پایه و ذخیره سازی داده های بیولوژیک برگزار می شود

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم کارگاه مقدماتی بیوبانک و اصول پایه و ذخیره سازی داده های بیولوژیک را در قالب مدرسه تابستانی برگزار میکند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، کارگاه مقدماتی بیوبانک و اصول پایه و ذخیره سازی داده های بیولوژیک  به میزبانی بیوبانک تحقیقاتی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم چهارشنبه 17 مرداد ماه در محل پژوهشگاه برگزار می شود.

دانشجویان پزشکی و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی،کارشناسان آزمایشگاهی،محققان علوم پایه، کارشناسان حوزه طراحی نرم افزار آزمایشگاهی گروه های هدف در این کارگاه علمی هستند که میتوانند با شرکت در این برنامه علمی دانش و آگاهی خود را در زمینه مفهوم ذخیره سازی زیستی با مرور پروتکل های علمی و استاندارد افزایش دهند. 

دکتر وحید حق پناه دبیر علمی این کارگاه  است که در آن مباحث علمی مرتبط با بیوبانک از جمله  کلیات بیوبانک، تجربه راه اندازی بیوبانک، زیر ساخت و امکانات بیوبانک، تجهیزات مورد نیاز ، ایمنی و آموزش، جمع آوری و پردازش نمونه، ملاحظات اخلاقی و مالکیت معنوی، تومور بانک،- مدیریت کیفیت و اعتبارسنجی و مدیریت هزینه، سیستم LIMS، بسته بندی و حمل و نقل نمونه ها و  نقل مکان بیوبانک  آموزش داده خواهد شد. 

علاقمندان به شرکت در این برنامه علمی میتوانند با شماره 02188220090 سرکار خانم کریم زاده تماس حاصل فرمایند. 

فیروزه  حاجی پور
تهیه کننده:

فیروزه حاجی پور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *