28 مهر 1403
EN
logo

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم

دانشگاه علوم پزشکی تهران

اخلاق پزشکی و پرستاری؛ هم افزایی در یک رویداد

کنگره سالانه اخلاق پزشکی و کنگره اخلاق پرستاری به طور مشترک برگزار می شود

کنگره اخلاق

با هدف ارتقا اخلاق حرفه ای در حوزه سلامت یازدهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی و هشتمین کنگره سالانه اخلاق پرستاری امسال بطور مشترک برگزار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران،معاونت پرستاری وزارت بهداشت، بنیاد اخلاق و فرهنگستان  علوم پزشکی و سازمان نظام پرستاری، با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی در حوزه اخلاق پزشکی و پرستاری، از تمامی پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به این حوزه دعوت می‌نمایند تا در یازدهمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی و هشتمین کنگره اخلاق پرستاری که به صورت مشترک و همزمان با سیزدهم رجب، سالروز ولادت حضرت علی (ع) در دی ماه 1403 برگزار خواهد شد،شرکت نمایند.
 
 تبادل آخرین یافته‌های پژوهشی در حوزه اخلاق پزشکی و پرستاری، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی اخلاق در حوزه سلامت، ارتقاء سطح آگاهی جامعه پزشکی و پرستاری نسبت به اصول اخلاقی و ایجاد بستر مناسب برای گفتگو و تعامل بین متخصصان مختلف از اهداف این کنگره می باشند. 
 
در این کنگره سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته ایرانی و خارجی در این حوزه ارائه خواهد شد.
 
اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ثبت‌نام، ارسال مقاله، برنامه دقیق کنگره و سایر موارد، متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
 با توجه به ارتباط متقابل اخلاق پزشکی و اخلاق پرستاری، برگزاری مشترک این کنگره فرصتی است تا علاوه بر تقویت ارتباط بین متخصصان دو حوزه، دیدگاه‌های مختلف اخلاقی پیرامون مسائل مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرند. امید است که در کنگره پیش رو، در سایه ی نشست‌های علمی، راهکارهای عملی برای ارتقای همه جانبه ارائه خدمات سلامت مبتنی بر  اخلاق حاصل شوند.
فیروزه  حاجی پور
تهیه کننده:

فیروزه حاجی پور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه